niedziela, 10 lipca 2011

zmienność

Tak, wiem nie pisałam ho, ho( choć i tak nikt niego nie czyta:)), ale nie mogłam się jakoś przełamać. Teraz są wakacje, więc  po  prostu nie mam co robić. Może zaowocuje to tutaj moją systematycznością . W sumie minęły już dobre 2tygodnie wakacji, nawet nie wiem, kiedy to zleciało:). Pogoda, jak przystało na odpowiednik rodzaju żeńskiego ciągle jest zmienna, czego serdecznie zaczynam mieć dosyć:/. Fakt od 2 dni naprawdę świeci mocne słońce, lecz jego praca kończy się już o 16...Miałam dzisiaj wybrać się na przejażdżkę rowerową, lecz po wyjrzeniu przez okno spotkał mnie taki obrazek:


Tak leje nadal. Teraz gdy tak siedzę i piszę tego posta to w tle leci z OpenFM ta też oto piosenka:


Haha od razu poprawiło mi to humor:D
Na dzisiaj to tyle do zobaczenia jutro, bo mam dla was coś specjalnego:D .

Love:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz